Od leta 1960 pomagamo ljudem odkrivati življenje na prostem
Podjetje Fjällräven je začelo svojo pot na zelo osebni ravni, in sicer z mladim navdušencem nad naravo Åke-jem Nordin-om.
V osrčju Skandinavske divjine se je njegova strast do odkrivanja novih krajev še okrepila, hkrati pa tudi nejevolja, saj takrat ni bilo na voljo spodobne opreme, ki bi mu omogočala brezskrbno preživetje v tej divjini.
Njegov nahrbtnik mu ni dobro služil, zato je našel novo rešitev v obliki okvirja, ki je nahrbtnik držal bližje hrbta in težo bolj enakomerno porazdelil. Nova oblika nahrbtnika je bil tako dobra, da so ga izkušeni gozdarji in lovci, ki jih je srečeval na poti, prosili, da še zanje izdela podobne okvirje. To je bil začetek blagovne znamke Fjällräven.
»Fjällräven« je švedska beseda za arktično lisico, zvito in radovedno zver, ki živi v arktičnem podnebju. Švedi tako kličejo izkušene skandinavske pustolovce. Bistvo oblačil in opreme je preprostost in vzdržljivost ter hkrati funkcionalnost in brezčasnost. Nekateri izdelki so klasika: jakna Greenland, material G-1000 in jakna Expedition Down Jacket.
Trajnost podjetja Fjällräven
Narava je razlog, da Fjällräven sploh obstaja. Narava je dala zagon ustanovitvi podjetja in blagovna znamka je tesno povezana z naravo. Trajnost je ključna vrednota podjetja Fjällräven in ekipe ustvarjalcev ter ima ogromen vpliv na to, kako Fjällräven razvija svoje izdelke in poslovanje.
Vse se začne pri opremi - jakne, hlače, puloverji, majice s kratkimi rokavi in nahrbtniki – tam, kjer se je potovanje začelo: s trajnostnim oblikovanjem.
Fenomen Kanken
Od šolske torbe do globalnega popotnika in ikone. Preprost in trpežen nahrbtnik Kånken je od vseh prispevkov podjetja Fjällräven, najbolj pripomogel h globalni prepoznavnosti. Nahrbtnik je leta 1978 oblikoval Åke, da bi čim bolj zmanjšal bolečine v hrbtu pri šolarjih. Danes ga najdemo povsod. Kånken je zasnovan za vsakodnevno uporabo in izpolnjuje obljubo podjetja Fjällräven, da izdelki prehajajo iz generacije v generacijo.
Danes je Kånken več kot izdelek. Je filozofija podjetja Fjällräven, da usmeri pozornost na teme, kot so trajnost in okolje. Prav tako je globalna skupnost uporabnikov nahrbtnikov Kånken, ki želijo izraziti svojo osebnost in kreativnost.
Kanken - več kot nahrbtnik
Ta klasičen nahrbtnik je primeren za pot v šolo ali službo, treking in potovanja. Material je trpežna, lahka tkanina Vinylon F, ki je odporna na umazanijo in vodo. Prostoren glavni predal ima veliko odprtino z zadrgo, ki omogoča enostavno pakiranje in razpakiranje. Ima dva ploska stranska žepa in žep z zadrgo na sprednji strani, za vse malenkosti, ki jih želite imeti pri roki. V notranjem zadnjem žepu je priložena blazina iz PE pene, ki preprečuje, da bi vas vsebina nahrbtnika zbadala v vaš hrbet. Nosilni sistem je preprost, a praktičen in je sestavljen iz ročajev na vrhu in tankih nastavljivih naramnic. Logotip na sprednji strani je odseven. V Sport Vision spletni trgovini lahko izbirate med široko ponudbo nahrbtnikov v različnih barvah.
Idealen za izlete in potovanja
High Coast Foldsack 24 je lahek, vsestranski nahrbtnik iz recikliranega najlona. Zgornje zapiranje na preklop vam omogoča, da povečate prostornino glavnega predala, majhni predmeti pa so zlahka dostopni v prostornem sprednjem žepu. Udoben za prenašanje z rahlo podloženimi naramnicami, zato je primeren za dnevne izlete in potovanja. Na voljo v dveh barvah.
Za poletne aktivnosti na vodi
High Coast Rolltop 26 je lahek in vodoodporen nahrbtnik z lepljenimi šivi je kot nalašč za poletne aktivnosti na vodi ali ob njej. Zapiranje na rolo ščiti vaše stvari. Kar želite imeti pri roki, lahko pospravite v stranske žepe ali manjši žep z zadrgo (samo glavni predal je vododporen).
Preverite široko ponudbo nahrbnikov Fjallraven v naši spletni trgovini ali pa se sprehodite po naših Sport Vision trgovinah v Ljubljani (Hala 12), Mariboru, Celju in Kopru.